Микразім / Пытанні і адказы / Пад час ежы я дрэнна адрозніваю пачуцце насышчэння і таму часта пераядаю. Як справіцца з гэтай праблемай?

Пад час ежы я дрэнна адрозніваю пачуцце насышчэння і таму часта пераядаю. Як справіцца з гэтай праблемай?

Звычнае пераяанне можа быць звязана з некалькімі фактарамі:

  • Выразнае пачуцце голада ў момант пачатку ежы. Схільны да пераядання чалавек звычайна стараецца есці як можна радчэй у надзеі такім чынам панізіць колькасць ужываемай ежы. У выніку ен садзіцца за стол з выразным і дрэнна кантралюемым пачуццем голада, вельмі хутка есці і позна усведамляе надышоўшае пачуцце насычэння. Выйсце – увесці легкія перакусы, якія дазваляюць не дасягаць стану «зверскага апетыта».
  • Адцягненне пад час ежы. Не фіксуючыся на працэсе ўжывання ежы і адцягваючыся на тэлевізар і чытанне, наш мозг са спазненнем падае сігнал аб насычэнні. У выніку можна паспець з'есці многа больш, чым патрэбна. Выйсце – цешыцца працэсам ежы, уразумляць колькасць з'ядаемага, не сумяшчаць трапезы з праглядам фільмаў і чытаннем.
  • Паспех, ежа на хаду. Наш мозг падае сігнал аб насычэнні толькі праз некаторы час, калі пажыўныя рэчывы ўжо пачынаюць паступаць у кроў. Калі мы ядзім залішне хутка, арганізм проста ня будзе паспеваць рэагіраваць – ен будзе даваць сігнал з істотным адставаннем, калі страўнік ужо будзе перапоўнены. Выйсце – не есці на хаду, не жаваць залішне хутка, выдзяляць ужыванню ежы не менш 20 хвілін.
МАЮЦЦА СУПРАЦЬПАКАЗАННІ. ПЕРАД УЖЫВАННЕМ ВЫВУЧЫЦЕ ІНСТРУКЦЫЮ АБО ПАРАЙЦЕСЯ СА СПЕЦЫЯЛІСТАМ
З інфармацыяй азнаёмлены(ая), схаваць